Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.08.2008 19:52 - Случка с КАТ
Автор: ivaniyi Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1766 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 22.08.2008 19:54


Днес 22.08.2008 г. в с.Тамарино, общ. Средец в 14 часа бях спрян от служители на КАТ, защото намалих, но не спрях на един знак СТОП, който не регулира нищо и за мое нещастие в жегата нямаше други късметлии на пътя.  Със сврелите се в храсталака трима служители проведох следния разговор:

- Полицейска проверка! - каза единият, без да се лигитимира, нито да свали тъмните очила или да извади дъвката из устата си.

- Документите! - същият.

- Заповядайте - аз веднага си давам бумагите, без контролния талон, щото отлежава в КАТ Хасково, вече трета година, заради борбата ми с Хасковския "паяк" и скритити зад дървета табели, но това е друга тема.

- Ти знаците май не ги уважаваш! - другия.

- Напротив. - казвам аз.

- Охо, ти нямаш и контролен талон.

- Не, имам акт за удължаване срока за получаването му. - вадя още една измачкана бумага.

- Сега, един такъв акт е 100 лв. и шест месеца без книжка. - казва очилатият униформен.

- Е -  казвам аз и вдигам рамене.

- Ти ше кажеш, кво да правим сега. - казва пак очилатия след пет минутно четене.

- Вие ще кажете! - измърморвам аз и в 40 градусовата жега ми иде да му кажа какво мисля.

- Дай да го оставим, той работа си върши с колата, човека! - казва другият в образа на доброто ченге.

- Виж сега, ти решаваш... - очилатият към мене.

- Какво??? - аз.

В момента единият, дето до сега стоеше безучастно, спира друга кола.

- Решаваш да ни почерпиш, ама по бързо, че от другато кола ни гледат.

И понеже действително гледаха от другата кола, аз се разминах само с 10 лв., щото нямах други дребни.

 

Това е.

 

П.П. За ваше сведение, спазвам правилата, но съм страшно немарлив към документацията на автомобила. Кво да се прави!


Тагове:   КАТ,   Случка,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. valsodar - Мда-а-а, скоро почерпката ще е двойна :)
22.08.2008 19:59
Нали решиха към всеки катаджия да сложат по един жандармерист за намаляне на корупцията, а те как са гладни горките - не ми се мисли, какъв апетит им се е отворил ! :)
цитирай
2. ivaniyi - Още една почерпка...
22.08.2008 20:04
Тъй излиза....
цитирай
3. cecobob - до тук три нарушения
22.08.2008 20:14
Не спря на знак СТОП, неизрядна документация, и рушвет. Сам си сложи белезниците.
цитирай
4. ivaniyi - Аааа, не така!
22.08.2008 20:19
Първо, няма документ, където да пише че съм виновен, второ - няма друг документ, където да се твърди, че документацията ми е неизрядна/блога не е документ/, трето - почерпката рушвет ли е? Ха-ха!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ivaniyi
Категория: Политика
Прочетен: 155765
Постинги: 134
Коментари: 117
Гласове: 523
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930